Translate

vrijdag 30 mei 2014

Nieuwsbrief juni "zomeractie"


Hallo creatievelingen,

De zomer is in aantocht en hopelijk mogen we gaan genieten van een droge warme zomer :-)
De meeste onder ons kunnen hiervan toch lekker genieten.
Ik in elk geval wel, achterdeur open en me lekker nestelen in de tuin, uiteraard met mijn spulletjes om iets creatief te maken. Een lekker drankje erbij en mijn dag kan niet meer stuk ;-)

Met examens en vakantie in het vooruitzicht, proberen we toch om ook nog wat tijd in te lassen om creatief uit de hoek te komen.
Daarom kunnen jullie genieten van een leuke zomeractie!

Tijdens de zomermaanden (juni-juli-augustus) organiseren we volgende actie:

Bij aankoop
vanaf 50 euro => ontvangt u een korting van 10%
vanaf 100 euro => ontvangt u een korting van 20%
vanaf 150 euro => ontvangt u een korting van 30%

Deze kortingen gelden op gans de collectie, met uitzondering van de "promo artikelen".
Op de webshop vindt u een aparte map met de "promo artikelen" (kortingen tot -70%)

Het totaalbedrag waarop de korting wordt berekent is het totaal van de artikelen, dus verzendingskosten niet meegerekend.
Verzendingskosten worden daarna nog bijgeteld.
U kan bestellen via de webshop en uw pakketje laten verzenden of uw bestelling komen afhalen, dit laatste na afspraak via mail of telefoon.

DEZE ACTIE START OP “1 JUNI” EN EINDIGT OP “31 AUGUSTUS”2014

Ik zou zeggen profiteer van deze actie :-)

Zo, ik wens iedereen een fijne vakantie toe en zelf ben ik al in volle voorbereiding voor het komend beursseizoen.

Groetjes

Christine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten